Чупахівська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади на період декретної відпустки працівника – Начальника фінансового відділу Чупахівської селищної ради
Вимоги до кандидатів:
1. Громадянство України.
2.Вища освіта відповідного професійного спрямування (економіка, фінанси) за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
3.Стаж роботи за фахом не менше 3-х років.
4.Вміння працювати з комп’ютерною та офісною технікою.
5.Вільне володіння державною мовою.
Для участі в конкурсі необхідно подати такі документи:
- заяву про участь в конкурсі;
- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними
- додатками;
- копії документів про освіту;
- 2 фотокарточки розміром 4х6 см.;
- копію документа який засвідчує особу;
- копію військового квитка ( для військово-зобов’язаних );
Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом організаційно-кадрової,загальної роботи, зв’язків з громадськістю та юридичного забезпечення Чупахівської селищної ради.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення в пресі за адресою: смт. Чупахівка, вул. Воздвиженська № 53 тел. 90-2-87