Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з ООП

Відповідно пп 4) п 80 Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності, затверджених постановою КМУ № 1187 від 30 грудня 2015 року, заклад дошкільної освіти або його структурний підрозділ повинен забезпечити безперешкодний доступ до будівель, групових приміщень осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

Пересування на візку по території закладу:

  • умови задовільні (висота бордюрів пішохідних шляхів становить не більше 2,5-4 см);

Доступність заїзду до приміщень:

  • відсутній пандус по технічним причинам (високі ганки). Облаштування пандуса заплановано в рамках капітального ремонту приміщення ЗДО (проектно-кошторисна документація від грудня 2021 року) де передбачена реконструкція ганків з метою побудови пандуса.

Доступність входу до приміщень:

  • облаштовано поручні на вхідних ганках та сходах на другий поверх;
  • в наявності кнопки виклику.

Забезпеченість засобами корекції

(відповідно Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23.04.2018 № 414)

Назва

Перелік

1. Дидактичні матеріали для розвитку ігрової діяльності

 1.1. Розвивальні ігри:

– кубики – 2 шт.;

– піраміди – 4 шт.;

– сортери – 3 шт.;

– втулки – 3 шт.;

– розбірні іграшки -;

– стукавки – 3 шт.;

– геометрія – 4 шт.;

– рахівниця – 1 шт.;

Посібники для розвитку дрібної моторики (іграшки для нанизування, шнурування, загвинчування, зав’язування, наліплювання деталей);

– мозаїка – 2 шт.;

– шнурівка – 2 шт.;

– конструктор – 2 шт.;

– пазли – 2 шт.;

1.2. Обладнання й атрибути для рольової творчої гри:

«Кухня», «Магазин», «Перукарня», «Лікарня», «Вулиця»;

Набір кухонного посуду.

1.3. Предметні картинки предметів навколишнього світу:
«Меблі», «Свійські тварини», «Дикі звірі», «Свійські птахи», «Дикі птахи», «Тварини різних широт», «Зоопарк», «Плазуни», «Риби», «Комахи»;

– набір: муляжі овочів та фруктів – 2 шт.

1.4. Конструктивно-будівельні іграшки:
– кубики для складання предметних і сюжетних зображень;

– пластмасові конструктори;

– об’ємні пазли.

1.5. Іграшкові музичні інструменти:

– металофон, ксилофон, барабан, бубон, маракаси, трикутник, сопілка, гітара, піаніно дитяче.

1.6. Приладдя для малювання:
– приладдя для творчості, зокрема мольберт, фарби, пензлі, фломастери, набори кольорових ручок та олівців, розфарбовки.

1.7. Обладнання для театралізованої діяльності:
– пальчиковий театр;

– настільний театр.

2. Дидактичні матеріали

2.1. Дидактичні матеріали для розвитку логічного мислення:
– набори карток із зображеннями асоціативних предметів;

– предмети з асоціаціями;

– набори карток із зображеннями характерних ознак предметів;

– картки із зміненими частинами зображення.

2.2. Дидактичні матеріали для вивчення професій та їх функцій:
– набори карток із зображенням професій людей та їх функцій;

– набори карток із зображеннями для сортування за функціями/характеристиками професій.

3. Моделі площинні друковані 3.1. Друковані картки з ілюстраціями для формування граматичного ладу мовлення:
– побудова вислову зі слів, що містять назву предмета, дії, ознаки, обставини місця;
– властивості предметів: колір, форма, смак, величина, матеріал;
– скоромовки на правильну вимову голосних і приголосних звуків;- чистомовки;
– відмінність предметів за кольором, розміром і формою;
– визначення назви зображених предметів у певній послідовності;
– визначення характерних ознак предметів;
– побудова речення за зразком, малюнком, схемою;
– поняття про кількісну характеристику предметних множин;
– поняття про величину;
– можливі способи порівнювати предмети: накладання, прикладання, вимірювання на око;
– просторові поняття;
– співвідношення маси, об’єму, розміру предметів;
– часові поняття;
– зіставлення: глибокий, мілкий;
– зіставлення за віком: молодший, старший;
– розподіл меблів за призначенням: житлова кімната, спальня, кухня, вітальня, передпокій.

3.2. Друковані таблиці для формування та розвитку мовлення:
– малюнки груп предметів: дерева, рослини, гриби; риби, свійські та дикі тварини, птахи; знаряддя праці, машини, побутова техніка; одяг, посуд, меблі; сюжетні малюнки.

3.3. Лото предметне:
– малюнки-половинки: «Хто що робить», «Добре і погано», «Моя домівка», «Хто де живе», «В саду і на городі», «Чого не вистачає», «Знайди пару».

Обладнання для ресурсної кімнати

1. Меблі, технічне обладнання

1.1. Меблі:

– стіл дитячий – 2 шт.;

– стілець дитячий – 5 шт.;

– шафа – 2 шт.;

1.2. Додаткове обладнання:
– м’яч-фітбол – 2 шт.;
– дидактичний килим -пазл – 2 шт.;- мат-килимок «Кубики»-1 шт.;
– килим для організації ігрової діяльності осіб – 1 шт.;
– дидактичний модуль «Квітка» – 1 шт.;

– дидактичний модуль «4 сезони» – 1 шт.;

– комплект терапевтичних м’ячиків;

– каталка-мікрокар – 2 шт.;
– стіл-пісочниця (стіл для ігор з піском та водою) – 1 шт.

1.3. Фізкультурне обладнання:

– драбина мотузкова для покращення координації рухів;

– мат гімнастичний для проведення занять;

– обручі для тренування основних груп м’язів;

– гімнастична лава для виконання фізичних вправ у приміщенні;

– дошка для повзання та катання;

– м’ячі,

– скакалки,

– фітболи;

– дошка для ходьби ребриста;

– кеглі.

1.4. Сенсорна дошка (бізіборд).