Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з ООП
Відповідно пп 4) п 80 Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності, затверджених постановою КМУ № 1187 від 30 грудня 2015 року, заклад дошкільної освіти або його структурний підрозділ повинен забезпечити безперешкодний доступ до будівель, групових приміщень осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Пересування на візку по території закладу:
- умови задовільні (висота бордюрів пішохідних шляхів становить не більше 2,5-4 см);
Доступність заїзду до приміщень:
- відсутній пандус по технічним причинам (високі ганки). Облаштування пандуса заплановано в рамках капітального ремонту приміщення ЗДО (проектно-кошторисна документація від грудня 2021 року) де передбачена реконструкція ганків з метою побудови пандуса.
Доступність входу до приміщень:
- облаштовано поручні на вхідних ганках та сходах на другий поверх;
- в наявності кнопки виклику.
Забезпеченість засобами корекції
(відповідно Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23.04.2018 № 414)
Назва |
Перелік |
1. Дидактичні матеріали для розвитку ігрової діяльності |
1.1. Розвивальні ігри: – кубики – 2 шт.; – піраміди – 4 шт.; – сортери – 3 шт.; – втулки – 3 шт.; – розбірні іграшки -; – стукавки – 3 шт.; – геометрія – 4 шт.; – рахівниця – 1 шт.; Посібники для розвитку дрібної моторики (іграшки для нанизування, шнурування, загвинчування, зав’язування, наліплювання деталей); – мозаїка – 2 шт.; – шнурівка – 2 шт.; – конструктор – 2 шт.; – пазли – 2 шт.; 1.2. Обладнання й атрибути для рольової творчої гри: «Кухня», «Магазин», «Перукарня», «Лікарня», «Вулиця»; Набір кухонного посуду. 1.3. Предметні картинки предметів навколишнього світу: – набір: муляжі овочів та фруктів – 2 шт. 1.4. Конструктивно-будівельні іграшки: – пластмасові конструктори; – об’ємні пазли. 1.5. Іграшкові музичні інструменти: – металофон, ксилофон, барабан, бубон, маракаси, трикутник, сопілка, гітара, піаніно дитяче. 1.6. Приладдя для малювання: 1.7. Обладнання для театралізованої діяльності: – настільний театр. |
2. Дидактичні матеріали |
2.1. Дидактичні матеріали для розвитку логічного мислення: – предмети з асоціаціями; – набори карток із зображеннями характерних ознак предметів; – картки із зміненими частинами зображення. |
2.2. Дидактичні матеріали для вивчення професій та їх функцій: – набори карток із зображенням професій людей та їх функцій; – набори карток із зображеннями для сортування за функціями/характеристиками професій. |
|
3. Моделі площинні друковані | 3.1. Друковані картки з ілюстраціями для формування граматичного ладу мовлення: – побудова вислову зі слів, що містять назву предмета, дії, ознаки, обставини місця; – властивості предметів: колір, форма, смак, величина, матеріал; – скоромовки на правильну вимову голосних і приголосних звуків;- чистомовки; – відмінність предметів за кольором, розміром і формою; – визначення назви зображених предметів у певній послідовності; – визначення характерних ознак предметів; – побудова речення за зразком, малюнком, схемою; – поняття про кількісну характеристику предметних множин; – поняття про величину; – можливі способи порівнювати предмети: накладання, прикладання, вимірювання на око; – просторові поняття; – співвідношення маси, об’єму, розміру предметів; – часові поняття; – зіставлення: глибокий, мілкий; – зіставлення за віком: молодший, старший; – розподіл меблів за призначенням: житлова кімната, спальня, кухня, вітальня, передпокій. |
3.2. Друковані таблиці для формування та розвитку мовлення: |
|
3.3. Лото предметне: – малюнки-половинки: «Хто що робить», «Добре і погано», «Моя домівка», «Хто де живе», «В саду і на городі», «Чого не вистачає», «Знайди пару». |
|
Обладнання для ресурсної кімнати |
|
1. Меблі, технічне обладнання |
1.1. Меблі: – стіл дитячий – 2 шт.; – стілець дитячий – 5 шт.; – шафа – 2 шт.; |
1.2. Додаткове обладнання: – м’яч-фітбол – 2 шт.; – дидактичний килим -пазл – 2 шт.;- мат-килимок «Кубики»-1 шт.; – килим для організації ігрової діяльності осіб – 1 шт.; – дидактичний модуль «Квітка» – 1 шт.; – дидактичний модуль «4 сезони» – 1 шт.; – комплект терапевтичних м’ячиків; – каталка-мікрокар – 2 шт.; |
|
1.3. Фізкультурне обладнання: – драбина мотузкова для покращення координації рухів; – мат гімнастичний для проведення занять; – обручі для тренування основних груп м’язів; – гімнастична лава для виконання фізичних вправ у приміщенні; – дошка для повзання та катання; – м’ячі, – скакалки, – фітболи; – дошка для ходьби ребриста; – кеглі. |
|
1.4. Сенсорна дошка (бізіборд). |