Організація роботи із зверненнями громадян в Чупахівській селищній раді покладена на начальника відділу організаційно – кадрової, загальної роботи, документообігу, зв’язків з громадськістю та юридичного забезпечення

З метою надання об’єктивної та кваліфікованої консультації до участі в проведенні прийому, у разі необхідності, залучаються спеціалісти галузевих компетентних служб.  

В Чупахівській селищній раді працюють: 

  • телефон безкоштовної «Гарячої лінії» – 90 – 2-87
  • телефон «Довіри» – 90 – 2 – 87  

понеділок – четвер з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.15

п’ятниця з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 16.00

 

СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР

Державна установа «Сумський обласний контактний центр» функціонує так:
на умовах п ’ ятиденного робочого тижня;
час роботи з 8:00 до 18:00;
звернення громадян приймаються за номерами телефону: 

(0542) 66-33-77 (безкоштовно для жителів м. Суми та Сумського району),

0-800-301-501 (безкоштовно для жителів Сумської області).

 

УРЯДОВА ТЕЛЕФОННА “ГАРЯЧА ЛІНІЯ”

Урядова телефонна «гаряча лінія» (Державна установа «Урядовий контактний центр») – телефонний центр спілкування Уряду з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади. Усі дзвінки приймаються операторами Центру та передаються відповідним органам виконавчої влади, які розглядають звернення та надають відповіді заявникам.

Номер телефону урядової «гарячої лінії»: 0-800-507-309 (дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні), 1545(дзвінки з мобільних телефонів у межах України безкоштовні)

Урядова «гаряча лінія» працює крім святкових днів та неділі за наступним графіком:
понеділок – п’ятниця з 8 до 21 години,
субота – з 8 до 19 години

 

СУМСЬКА ОБЛАСНА ПРОКУРАТУРА

Телефон «гарячої лінії» (система опрацювання звернень до органів прокуратури) – телефон спілкування прокуратури з суб’єктами підприємницької діяльності, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію про факти незаконного втручання у діяльність підприємств, установ, організацій та інших господарюючих суб’єктів з боку службових осіб контролюючих та правоохоронних органів. Усі дзвінки приймає відповідальна особа прокуратури Сумської області (прокурор відділу захисту конституційних прав і свобод громадян та інтересів держави) та надсилає їх відповідним структурним підрозділам згідно з розподілом обов’язків для організації перевірки за одержаною інформацією по зонально-предметному принципу самостійно або шляхом підготовки доручень підпорядкованим прокурорам, які розглядають звернення та надають відповіді заявникам.

Номер телефону «гарячої лінії»: (0542) 221-183

Телефон «гарячої лінії» працює, крім святкових днів та вихідних
за наступним графіком:
понеділок-п’ятниця з 9 до 18 години.

(У неробочий час приймання інформації здійснюється за номером (0542) 220-031)

 

ОХТИРСЬКА ОКРУЖНА ПРОКУРАТУРА В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

У випадку, якщо Вам стануть відомі чи вже відомі порушення вимог законодавства в діяльності органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, належно до їх відомчої приналежності, факти одержанні чи вимагання хабарів, вчинення інших корупційних діянь та злочинів, ПРОХАННЯ – не залишатися байдужими, проявляти громадську свідомість та повідомляти про вказані факти до органів прокуратури.

У разі наявності скарг на дії працівників Охтирської окружної прокуратури в Сумській області чи заяв про вчинення ними злочинів – звертайтеся за наведеними нижче телефонами довіри до Охтирської міжрайонної прокуратури, прокуратури України, прокуратури Сумської області чи Генеральної прокуратури України. На виконання розпорядження Генерального прокурора України у прокуратурі Сумської області організовано приймання повідомлень на «телефон гарячої лінії», номер якого (05446)2-25-80.

 

 

 

 

 

ФІНАНСОВІ ІНСПЕКЦІЇ

В Управлінні Північно-східного офісу Держаудитслужби в  Сумській області також діє «Телефон довіри». Зі скаргами, запитаннями та пропозиціями можна звертатися за номером (0542) 68-70-32 щодня (крім вихідних та святкових днів) з 09.00 до 18.00, у п’ятницю з 09.00 до 16.45.

В Державній аудиторській службі України  також діє «телефон довіри». Зі скаргами, запитаннями та пропозиціями можна звертатися за номером (044) 425-38-18 щодня (крім вихідних та святкових днів) з 09.00 до 18.00, у п’ятницю з 09.00 до 16.45.