Skip to content
Чупахівська селищна рада
Телефон +38 (05446) 99 999
Електронна пошта chupah_sr@ukr.net
Адреса вул. Воздвиженська, буд. 53
  • Наш край
    • Загальна інформація
    • Краєвиди
    • Вакансії
  • Управління
    • Керівництво
    • Депутатський склад
    • Виконавчий комітет
    • Постійні комісії
  • Діяльність
    • Сесії
      • Рішення сесій
      • Проекти рішень сесії
      • Розпорядження селищного голови
      • Результати поіменного голосування
      • Протоколи
    • Виконавчий комітет
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Проекти рішень виконкому
    • Програми та положення
    • Підприємництво
    • Звіт селищного голови
    • Соціально-економічний розвиток
      • Бюджет
      • Прогноз бюджету
      • Паспорт громади
      • Проекти розвитку
      • Річні плани закупівель
      • Інвестиційна діяльність
    • Фінансовий відділ
  • Регуляторна політика
    • Планування регуляторної діяльності
      • План діяльності Чупахівської селищної ради з підготовки регуляторних актів
      • План-графік з відстеження регуляторних актів Чупахівської селищної ради
    • Відстеження результативності регуляторних актів
    • Оприлюднення проектів регуляторних актів
    • Перелік регуляторних актів
  • Громадянам
    • ВСЕ ПРО СОVID – 19
    • Графік особистого прийому громадян
    • Нормативно-правова документація та звернення громадян
    • Телефон «Гарячої лінії», телефон «Довіри»
    • Узагальнення підсумків роботи зі зверненнями громадян
    • Боротьба з корупцією
      • Повідомлення про корупцію
      • Запобігання проявам корупції
    • Зразок написання звернення
  • Публікації
    • FACEBOOK
    • Новини
    • Новини підрозділів
    • Оголошення
    • Асоціація міст України
    • Всеукраїнська школа онлайн
    • МінЮст інформує
    • Корисні посилання
  • ЦНАП
  • КЗ Чупахівський ЗДО “Сонечко – 1”
    • Загальні відомості
    • Структура
    • Кадровий склад
    • Установчі документи
    • Фінансова діяльність
    • Звіт керівника
    • Організація харчування
    • Групові кімнати закладу дошкільної освіти
    • Звернення громадян
      • Закон України “Про звернення громадян”
      • Відповідальний за надання консультацій та інформацій
      • Зразок оформлення заяв

За січень – червень 2020 року послугами Центру обслуговування платників Охтирського управління скористалися 4056 громадян

Home > Новини > За січень – червень 2020 року послугами Центру обслуговування платників Охтирського управління скористалися 4056 громадян

За січень – червень 2020 року послугами Центру обслуговування платників Охтирського управління скористалися 4056 громадян

Опубліковано: 01.07.2020 Автор: Адміністрація
0

У Центрі обслуговування платників Охтирського управління Головного управління ДПС у Сумській області для мешканців території обслуговування Охтирського управління надають повний спектр адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг. З початку цього року послугами Центру скористалися понад 4056 громадян.

Найпопулярнійшою є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Так, упродовж трьох місяців поточного року, в Центрі обслуговування платників реєстраційний номер облікової картки платника податків отримали 704 громадян.

Перелік всіх адміністративних послуг, які надаються у Центрі обслуговування платників, можна переглянути на субсайті Головного управління ДПС у Сумській області.

Нагадуємо, що Центр обслуговування платників Охтирського управління ГУ ДПС у Сумській управління знаходиться за адресою м. Охтирка, вул. Снайпера, 3. На сьогоднішній день відвідування Центру обслуговування обмежено з метою профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом працівників територіальних органів Державної податкової служби України, які здійснюють обслуговування платників в центрах обслуговування платників, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19».

На період карантину режим роботи ЦОП Охтирської ДПІ: понеділок – четвер з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., п’ятниця – з 10 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв., перерва на обід – з 12 год до 12. год. 45 хв. Вихідні – субота та неділя

Державна податкова служба рекомендує використовувати електронні сервіси.

Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування. Проведення технічного обслуговування Електронного кабінету у день, на який припадає граничний строк подання податкових декларацій, та з 8 до 20 години будь-якого іншого календарного дня забороняється.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Охтирське управління ГУ ДПС у Сумській області

Пошук по сайту

Останні записи

  • ЗВІТ СЕКРЕТАРЯ ЧУПАХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ МИКОЛИ МАСЛЮКА за 2022 рік 03.02.2023
  • До уваги ВПО з Луганської області! 23.01.2023
  • Про індексацію нормативної грошової оцінки земель за 2022 рік 20.01.2023
  • Вітаємо переможця! 23.02.2022
  • УВАГА! 23.02.2022
  • Звернення депутатів Сумської обласної ради до жителів області 21.02.2022
  • Пам’яті Героїв Небесної сотні 18.02.2022
Розробка та супровід від компанії "Оптимальні ІТ-рішення"