Skip to content
Чупахівська селищна рада
Телефон +38 (05446) 99 999
Електронна пошта chupah_sr@ukr.net
Адреса вул. Воздвиженська, буд. 53
  • Наш край
    • Загальна інформація
    • Краєвиди
    • Вакансії
  • Управління
    • Керівництво
    • Депутатський склад
    • Виконавчий комітет
    • Постійні комісії
  • Діяльність
    • Сесії
      • Рішення сесій
      • Проекти рішень сесії
      • Розпорядження селищного голови
      • Результати поіменного голосування
      • Протоколи
    • Виконавчий комітет
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Проекти рішень виконкому
    • Програми та положення
    • Підприємництво
    • Звіт селищного голови
    • Соціально-економічний розвиток
      • Бюджет
      • Прогноз бюджету
      • Паспорт громади
      • Проекти розвитку
      • Річні плани закупівель
      • Інвестиційна діяльність
    • Фінансовий відділ
  • Регуляторна політика
    • Планування регуляторної діяльності
      • План діяльності Чупахівської селищної ради з підготовки регуляторних актів
      • План-графік з відстеження регуляторних актів Чупахівської селищної ради
    • Відстеження результативності регуляторних актів
    • Оприлюднення проектів регуляторних актів
    • Перелік регуляторних актів
  • Громадянам
    • ВСЕ ПРО СОVID – 19
    • Графік особистого прийому громадян
    • Нормативно-правова документація та звернення громадян
    • Телефон «Гарячої лінії», телефон «Довіри»
    • Узагальнення підсумків роботи зі зверненнями громадян
    • Боротьба з корупцією
      • Повідомлення про корупцію
      • Запобігання проявам корупції
    • Зразок написання звернення
  • Публікації
    • FACEBOOK
    • Новини
    • Новини підрозділів
    • Оголошення
    • Асоціація міст України
    • Всеукраїнська школа онлайн
    • МінЮст інформує
    • Корисні посилання
  • ЦНАП
  • КЗ Чупахівський ЗДО “Сонечко – 1”
    • Загальна інформація
      • Структура та органи управління закладом освіти
      • Кадровий склад закладу освіти
      • Установчі документи
      • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення)
      • Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
    • Публічна інформація
      • Фінансова діяльність
      • Річний звіт про діяльність закладу освіти
      • Правила прийому до закладу освіти
      • Наявність гуртожитків
      • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
    • Методична скарбничка
      • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти
      • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в закладі освіти
      • Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
      • Мова освітнього процесу
    • Організація харчування
    • Звернення громадян
      • Закон України “Про звернення громадян”
      • Відповідальний за надання консультацій та інформацій
      • Зразок оформлення заяв
    • Розмір плати за навчання, підготовку, передпідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти
    • Додаткові освітні та інші послуги
    • Правила поведінки здобувачів освіти в закладі освіти
    • Булінг

ТОРІК НА СУМЩИНІ ВИПЛАЧЕНО ПОНАД 200 МЛН ГРН СТРАХОВИХ ВИПЛАТ ПОТЕРПІЛИМ НА ВИРОБНИЦТВІ ТА ЇХ РОДИНАМ

Home > Новини > ТОРІК НА СУМЩИНІ ВИПЛАЧЕНО ПОНАД 200 МЛН ГРН СТРАХОВИХ ВИПЛАТ ПОТЕРПІЛИМ НА ВИРОБНИЦТВІ ТА ЇХ РОДИНАМ

ТОРІК НА СУМЩИНІ ВИПЛАЧЕНО ПОНАД 200 МЛН ГРН СТРАХОВИХ ВИПЛАТ ПОТЕРПІЛИМ НА ВИРОБНИЦТВІ ТА ЇХ РОДИНАМ

Опубліковано: 10.02.2022 Автор: Адміністрація
0

За підсумками минулого року управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Сумській області профінансувало 203,5 млн гривень страхових виплат. А це допомоги і компенсації, які Фонд виплачує потерпілим внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань, а також членам їх родин.

Сьогодні під страховим захистом управління на Сумщині перебуває майже 5 тисяч потерпілих на виробництві та членів їх сімей. Фонд фінансує для них щомісячні страхові виплати, які компенсують втрачений через набуту стійку непрацездатність заробіток, виплачує одноразові допомоги, оплачує лікарняні, надає медико-соціальні послуги і опікується їх рідними у разі смерті потерпілих.

У структурі страхових виплат основна частина припадає на:

  • щомісячні страхові виплати – 197,7 млн. грн, що становить 97,2 % витрат на страхові виплати;
  • допомогу по тимчасовій непрацездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві – 2,7 млн. грн (1,3 %);
  • одноразову допомогу – 3,1 млн. грн (1,5 %).

Станом на 01.01.2022 щомісячну страхову виплату в разі часткової чи повної втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку потерпілого, отримувало 4,6 тисяч осіб, що порівняно з попереднім роком менше на 158 осіб. Водночас сума витрачених коштів у 2021 році на цей вид виплати склала 190,4 млн грн, що на 16,4 млн грн, або на 9,4 % більше порівняно з 2020 роком.

Середньомісячний розмір призначеної виплати склав 3470,10 грн, що на 382,95 грн, або 12,4 % більше, порівняно з попереднім роком.

Станом на 01.01.2022 щомісячні страхові виплати одержувала 241 особа, яка має на це право в разі втрати годувальника. Сума витрат на ці цілі за 2021 рік склала 7,3 млн грн, що на 1,2 млн грн, або 19,7% більше, порівняно з 2020 роком.

Середньомісячний розмір призначеної виплати склав 2569,19 грн, що на 495,08 грн (23,9 %) більше, порівняно з 2020 роком.

Протягом 2021 року одноразову допомогу в разі стійкої втрати професійної працездатності потерпілому призначено 48 особам, що на 15 осіб, або 23,8 % менше, порівняно з 2020 роком.

Загальна сума витрат на ці виплати склала 746,3 тис грн, а середній розмір допомоги на одного потерпілого склав 15,5 тис. грн, що на 1,9 тис грн, або 14,0 % більше, ніж у 2020 році.

У 2021 році 7 сім’ям призначено одноразову допомогу в разі смерті потерпілого, що порівняно з 2020 роком на 1 сім’ю більше. Крім того, одноразова допомога була призначена 9 утриманцям, що на 7 осіб більше, порівняно з 2020 роком.

За 2021 рік сума видатків на виплату одноразової допомоги сім’ї склала 1,8 млн гривень. Сума одноразової допомоги утриманцям склала 0,5 млн гривень.

Крім потерпілих, які постійно перебувають на обліку, управління щомісяця проводить виплати 475 внутрішньо переміщеним особам, які переселилися з тимчасово окупованих територій Луганської та Донецької областей, із них:

  • з Донецької області – 270 особам;
  • з Луганської області – 205 особам.

Чисельність таких потерпілих (членів їх сімей) становить 9,8 % від загальної кількості отримувачів щомісячних страхових виплат.

Сума виплачених коштів внутрішньо переміщеним особам за 2021 рік склала 27,0 млн. грн.

Пошук по сайту

Останні записи

  • Міжнародний День захисту дітей 01.06.2023
  • Стали свідком незаконної рубки дерев повідомляйте 16.03.2023
  • Українці мають вчасно обміняти паспорти у разі зміни особистої інформації: деталі від ДМС 10.03.2023
  • Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік 09.03.2023
  • Вітаємо з 8 Березня! 08.03.2023
  • ДО УВАГИ БДЖОЛЯРІВ ЧУПАХІВСЬКОЇ СТГ 21.02.2023
  • Заходи профілактики отруєння бджіл 21.02.2023
Розробка та супровід від компанії "Оптимальні ІТ-рішення"