Skip to content
Чупахівська селищна рада
Телефон +38 (05446) 99 999
Електронна пошта chupah_sr@ukr.net
Адреса вул. Воздвиженська, буд. 53
  • Наш край
    • Загальна інформація
    • Краєвиди
    • Вакансії
  • Управління
    • Керівництво
    • Депутатський склад
    • Виконавчий комітет
    • Постійні комісії
  • Діяльність
    • Сесії
      • Рішення сесій
      • Проекти рішень сесії
      • Розпорядження селищного голови
      • Результати поіменного голосування
      • Протоколи
    • Виконавчий комітет
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Проекти рішень виконкому
    • Програми та положення
    • Підприємництво
    • Звіт селищного голови
    • Соціально-економічний розвиток
      • Бюджет
      • Прогноз бюджету
      • Паспорт громади
      • Проекти розвитку
      • Річні плани закупівель
      • Інвестиційна діяльність
    • Фінансовий відділ
    • Регламент
  • Регуляторна політика
    • Планування регуляторної діяльності
      • План діяльності Чупахівської селищної ради з підготовки регуляторних актів
      • План-графік з відстеження регуляторних актів Чупахівської селищної ради
    • Відстеження результативності регуляторних актів
    • Оприлюднення проектів регуляторних актів
    • Перелік регуляторних актів
      • Архів переліку регуляторних актів
  • Громадянам
    • ВСЕ ПРО СОVID – 19
    • Графік особистого прийому громадян
    • Нормативно-правова документація та звернення громадян
    • Телефон «Гарячої лінії», телефон «Довіри»
    • Узагальнення підсумків роботи зі зверненнями громадян
    • Боротьба з корупцією
      • Повідомлення про корупцію
      • Запобігання проявам корупції
    • Зразок написання звернення
  • Публікації
    • FACEBOOK
    • Новини
    • Новини підрозділів
    • Оголошення
    • Асоціація міст України
    • Всеукраїнська школа онлайн
    • МінЮст інформує
    • Корисні посилання
    • Податкові питання
    • Безоплатна правова допомога
  • ЦНАП
  • КЗ Чупахівський ЗДО “Сонечко – 1”
    • Загальна інформація
      • Структура та органи управління закладом освіти
      • Кадровий склад закладу освіти
      • Установчі документи
      • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення)
      • Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
    • Публічна інформація
      • Публічні закупівлі
      • Закупівлі
      • Фінансова діяльність
      • Річний звіт про діяльність закладу освіти
      • Правила прийому до закладу освіти
      • Наявність гуртожитків
      • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
    • Методична скарбничка
      • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти
      • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в закладі освіти
      • Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
      • Мова освітнього процесу
    • Організація харчування
    • Звернення громадян
      • Закон України “Про звернення громадян”
      • Відповідальний за надання консультацій та інформацій
      • Зразок оформлення заяв
    • Розмір плати за навчання, підготовку, передпідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти
    • Додаткові освітні та інші послуги
    • Правила поведінки здобувачів освіти в закладі освіти
    • Корисна інформація
    • Булінг
  • Публічна інформація
    • Доступ до публічної інформації
    • Нормативно – правові акти
  • Комунальні заклади (підприємства)

СУМСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «СУМСЬКА БІЗНЕС ШКОЛА»

Home > Новини > СУМСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «СУМСЬКА БІЗНЕС ШКОЛА»

СУМСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «СУМСЬКА БІЗНЕС ШКОЛА»

Опубліковано: 16.09.2024 Автор: Адміністрація
0

В рамках забезпечення соціальною та професійною адаптацією ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України та членів сімей ветеранів війни, Сумська Бізнес-школа запрошує пройти навчання на короткострокових освітніх програмах:

  • «Підприємництво та бізнес-планування»;
  • «Інтернет-маркетинг»;
  • «Основи написання успішних проєктів»;
  • «Фінансова грамотність громадянина та власника бізнесу».

Строк навчання – 3 місяці.

Початок навчання – 7 жовтня 2024 р.

Реєстрація учасників до 22 вересня 2024 р.

Постановою Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 р. № 432 «Про затвердження Порядку та умов забезпечення соціальної та професійної адаптації осіб, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей таких осіб, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України» (зі змінами), затверджено Порядок та умови забезпечення соціальної та професійної адаптації осіб, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей таких осіб, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України (далі – Порядок).

Право на отримання послуг із соціальної та професійної адаптації мають:

  • особи, які звільняються або звільнені з військової служби,
  • з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, члени сімей таких осіб, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, члени сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України, визначених Законом України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3551-12) «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»).

До членів сімей осіб, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, належать дружина/чоловік, їх неповнолітні діти, діти, які навчаються за денною формою здобуття освіти, до закінчення ними закладів професійної (професійно-технічної) та вищої освіти, але не більш як до досягнення ними 23 років).

Відповідно до пункту 8 Порядку визначено, що професійна адаптація здійснюється, зокрема, шляхом підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації за робітничою професією, у тому числі підвищення кваліфікації за освітніми програмами/робочими освітніми програмами. Послуга з професійної адаптації надається особі в порядку черговості.

Порядком визначено, що першочергово відповідною послугою забезпечуються наведені категорії осіб в такій пріоритетній послідовності:

1) особи, щодо яких вже укладені договори, строк дії яких є незавершеним в попередньому бюджетному періоді;

2) особи, працевлаштовані на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб, які у зв’язку з цим потребують підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації;

3) особи з інвалідністю внаслідок війни;

4) особи, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною;

5) внутрішньо переміщені особи з числа осіб, яким встановлено інвалідність;

6) члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, члени сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України.

Особа для отримання послуг з професійної адаптації звертається до місцевого органу за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) або за місцем фактичного проживання (перебування) із заявою в паперовій формі.

До заяви додається (додаються) засвідчена (засвідчені) в установленому порядку копія (копії)/сканована копія (скановані копії)/фотокопія (фотокопії):

  • посвідчення, що підтверджує наявність одного із статусів, визначених Порядку та умов;
  • свідоцтва про шлюб, для дітей – свідоцтва про народження (для членів сімей осіб, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною);
  • індивідуальної програми реабілітації (для осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю).

Для зарахування на навчання необхідно зареєструватись за наступним посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeDIYNPsvN8uITgLA8Uvk9BJ4q-vk3CDtdyOqUdW5vsYF23Gw/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0&usp=mail_form_link

Мета загальної короткострокової програми «Підприємництво та бізнес-планування» – забезпечити набуття теоретичних та практичних навичок ведення бізнесу за сучасних умов та викликів.

Форма навчання – змішана (дистанційна та очна)

Термін навчання – 3 місяці.

Структура програми (перелік тем): 

Тема 1. Хто такий підприємець? Що вирізняє підприємця?

Тема 2. Психологія бізнесу в Україні.

Тема 3. Організація бізнес-процесів. Електронний документообіг.

Тема 4. Основи оподаткування малого бізнесу в Україні.

Тема 5. Юридичні аспекти ведення бізнесу.

Тема 6. Фінансова модель функціонування малого бізнесу.

Тема 7. Інтернет-маркетинг

Тема 8. Управлінські аспекти та ризики власної справи.

Тема 9. Практичні бізнес-кейси ведення бізнесу.

Мета загальної короткострокової програми «Інтернет-маркетинг» – забезпечити набуття теоретичних та практичних навичок впровадження складових маркетингової стратегії для просування товарів інтернет-магазину.

Форма навчання – змішана (дистанційна та очна)

Термін навчання – 3 місяці.

Структура програми (перелік тем): 

Тема 1. Людина як бренд. СамоPR. Складові професійного резюме та просування себе як бренду.

Тема 2. Сучасні засоби презентації з використанням різних платформ.

Тема 3. Онлайн інструменти комунікацій: блоги, сайти, онлайн медіа, соціальні мережі.

Тема 4. Соціальні мережі та специфіка їх використання. Facebook, Instagram, TikTok тощо.

Тема 5. Створення Інтернет-магазину з нуля.

Тема 6. Структура комунікаційної стратегії та піар плану.

Тема 7. Інструменти для успішної співпраці зі ЗМІ.

Тема 8. Основи фрілансу.

Мета загальної короткострокової програми «Основи написання успішних проєктів» – забезпечити набуття теоретичних та практичних навичок розробки проєктних заявок різних видів.

Форма навчання – змішана (дистанційна та очна)

Термін навчання – 3 місяці.

Структура програми (перелік тем): 

Тема 1. Поняття фандрейзингу, види ресурсів, джерела їх залучення, види фондів.

Тема 2. Створення бази даних фінансових партнерів. Інструменти фандрейзингу. комунікація та фандрайзинг.

Тема 3. Етапи створення успішної проєктної заявки.

Тема 4. Цільові групи, мета, аналіз та обґрунтування проблем\потреб, які вирішує проєкт.

Тема 5. Планування реалізації проєкту та планування необхідних ресурсів.

Тема 6. Формування команди реалізації проєкту.

Тема 7. Бюджетування проєкту. Реалізація проєкту та поточне документування.

Тема 8. Звітність по проєкту: підготовка фінансового та аналітичного звіту.

Мета загальної короткострокової програми «Фінансова грамотність громадянина та власника бізнесу» – забезпечити набуття теоретичних та практичних навичок управління фінансами.

Форма навчання – змішана (дистанційна та очна)

Термін навчання – 3 місяці.

Структура програми (перелік тем): 

Тема 1. Фінансова грамотність та формування фінансової культури.

Тема 2. Фінансова дисципліна на шляху до фінансового успіху: формування профіцитних бюджетів.

Тема 3. Фінансова та банківська системи України. Особливості роботи у воєнний час.

Тема 4. Діяльність небанківських фінансових установ.

Тема 5. Страховий захист діяльності домогосподарств.

Тема 6. Податкова система України та легальні інструменти оптимізації оподаткування.

Тема 7. Інвестиції та інвестиційний клімат в Україні.

Тема 8. Шахрайство у сфері фінансових послуг. Захист прав споживачів фінансових послуг.

Контактна особа:

директор Сумської Бізнес-школи, Тетяна ХАРЧЕНКО, 0661173497

e-mail: business.school.snau@gmail.com

Пошук по сайту

Останні записи

  • День пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939–1945 08.05.2025
  • Прості поради допоможуть українцям «залишити гроші собі»: стартувала інформаційна кампанія щодо енергоефективності 07.05.2025
  • Наталія КІЯШКО: Консультаційний центр ДПС у Сумах – комунікаційний міст з бізнесом 06.05.2025
  • Правила використання пестицидів при обробках приватних земельних ділянок біля домоволодінь, в межах населеного пункту фізичними особами 05.05.2025
  • Правила застосування пестицидів та агрохімікатів у сільському господарстві 05.05.2025
  • Грант на навчання 35 000 грн від Med-Deo: твій шанс на успіх! 05.05.2025
  • Проєкт «Догляд за дітьми: Системний підхід задля кращого відновлення» 29.04.2025
Розробка та супровід від компанії "Оптимальні ІТ-рішення"