Skip to content
Чупахівська селищна рада
Телефон +38 (05446) 99 999
Електронна пошта chupah_sr@ukr.net
Адреса вул. Воздвиженська, буд. 53
  • Наш край
    • Загальна інформація
    • Краєвиди
    • Вакансії
  • Управління
    • Керівництво
    • Депутатський склад
    • Виконавчий комітет
    • Постійні комісії
  • Діяльність
    • Сесії
      • Рішення сесій
      • Проекти рішень сесії
      • Розпорядження селищного голови
      • Результати поіменного голосування
      • Протоколи
    • Виконавчий комітет
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Проекти рішень виконкому
    • Програми та положення
    • Підприємництво
    • Звіт селищного голови
    • Соціально-економічний розвиток
      • Бюджет
      • Прогноз бюджету
      • Паспорт громади
      • Проекти розвитку
      • Річні плани закупівель
      • Інвестиційна діяльність
    • Фінансовий відділ
    • Регламент
  • Регуляторна політика
    • Планування регуляторної діяльності
      • План діяльності Чупахівської селищної ради з підготовки регуляторних актів
      • План-графік з відстеження регуляторних актів Чупахівської селищної ради
    • Відстеження результативності регуляторних актів
    • Оприлюднення проектів регуляторних актів
    • Перелік регуляторних актів
      • Архів переліку регуляторних актів
  • Громадянам
    • ВСЕ ПРО СОVID – 19
    • Графік особистого прийому громадян
    • Нормативно-правова документація та звернення громадян
    • Телефон «Гарячої лінії», телефон «Довіри»
    • Узагальнення підсумків роботи зі зверненнями громадян
    • Боротьба з корупцією
      • Повідомлення про корупцію
      • Запобігання проявам корупції
    • Зразок написання звернення
  • Публікації
    • FACEBOOK
    • Новини
    • Новини підрозділів
    • Оголошення
    • Асоціація міст України
    • Всеукраїнська школа онлайн
    • МінЮст інформує
    • Корисні посилання
    • Податкові питання
    • Безоплатна правова допомога
  • ЦНАП
  • КЗ Чупахівський ЗДО “Сонечко – 1”
    • Загальна інформація
      • Структура та органи управління закладом освіти
      • Кадровий склад закладу освіти
      • Установчі документи
      • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення)
      • Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
    • Публічна інформація
      • Публічні закупівлі
      • Закупівлі
      • Фінансова діяльність
      • Річний звіт про діяльність закладу освіти
      • Правила прийому до закладу освіти
      • Наявність гуртожитків
      • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
    • Методична скарбничка
      • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти
      • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в закладі освіти
      • Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
      • Мова освітнього процесу
    • Організація харчування
    • Звернення громадян
      • Закон України “Про звернення громадян”
      • Відповідальний за надання консультацій та інформацій
      • Зразок оформлення заяв
    • Розмір плати за навчання, підготовку, передпідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти
    • Додаткові освітні та інші послуги
    • Правила поведінки здобувачів освіти в закладі освіти
    • Корисна інформація
    • Булінг
  • Публічна інформація
    • Доступ до публічної інформації
    • Нормативно – правові акти
  • Комунальні заклади (підприємства)

Про надання грантової підтримки малим агровиробникам

Home > Новини > Про надання грантової підтримки малим агровиробникам

Про надання грантової підтримки малим агровиробникам

Опубліковано: 13.06.2024 Автор: Адміністрація
0

За повідомленням Міністерства аграрної політики та продовольства України (https://minagro.gov.ua/news/mali–agrarii-оtrymaiut–finansovu–pidtrymky–na–obroblennia–zemel–ta–utrymannia–silhosptvaryn–rishennia–uriadu) Кабінет Міністрів України ухвалив рішення щодо виплат малим агровиробникам за рахунок коштів, залучених від Міжнародного банку реконструкції та розвитку і міжнародної асоціації розвитку за наступними напрямками:

Бюджетна субсидія на одиницю оброблюваних угідь сільськогосподарського призначення (1 гектар) для провадження сільськогосподарської діяльності (4000 грн/га);

Спеціальна бюджетна дотація для утримання великої рогатої худоби (корів) усіх напрямків продуктивності (7000 тис/гол);

Спеціальна бюджетна дотація для утримання маточного поголів’я кіз та/або овець (2000 тис/гол);

Отримувач повинен мати у власності та/або користуванні від одного до ста двадцяти гектарів земель сільськогосподарського призначення або мати у власності від трьох до ста голів великої рогатої худоби (корів) чи від п’яти до п’ятисот голів маточного поголів’я кіз та/або овець, ідентифікованих та зареєстрованих відповідно до законодавства.

У разі коли земельна ділянка, що перебуває у власності/оренді отримувача, передана ним у користування іншій особі на підставі договору оренди чи суборенди, право на отримання бюджетних коштів на один гектар земель сільськогосподарського призначення має лише орендар/суборендар.

Процедура отримання та використання коштів регламентована Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання підтримки фермерським господарствам та іншим виробникам сільськогосподарської продукції (далі – Порядок), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від16 серпня 2022 року № 918 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/918-2022-п#Text).

Згідно з пунктом 5(1) Порядку бюджетні кошти надаються для покриття понесених отримувачами витрат на проведення польових робіт, оплату спожитої електроенергії та ветеринарних послуг, придбання паливно –мастильних матеріалів, засобів захисту рослин, ветеринарних препаратів, кормів, насіння, добрив, утримання корів, маточного поголів’я кіз та/або овець.

У пункті 6 порядку визначено, що одночасно з поданням заявки отримувач підписує договір з Українським державним фондом про надання підтримки фермерським господарствам та іншим виробникам сільськогосподарської продукції шляхом накладання електронного підпису на заяву про приєднання до договору.

У договорі обов’язково зазначаються обрані з переліку, визначеного пунктом 5(1) цього Порядку, напрями витрат, на покриття яких використовуються кошти, невиконання або неналежне виконання яких є підставою для повернення отримувачем отриманих коштів.

Заявка на отримання бюджетних коштів подається через особистий електронний кабінет до Державного аграрного реєстру отримувачами.

Відповідно до пункту 9 Порядку ведення та адміністрування Державного аграрного реєстру, затвердженого постанови Кабінету Міністрів України від2 червня 2021р. № 573 «Про функціонування Державного аграрного реєстру» (далі –Дар), електронна реєстрація користувачів ДАР здійснюється на безоплатній основі (самостійно або через центри надання адміністративних послуг).

Про початок прийому заявок буде повідомлено на сайті Мінагрополітики та Державного аграрного реєстру. Орієнтовно реєстрація розпочнеться в кінці червня 2024 року.

Пошук по сайту

Останні записи

  • День пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939–1945 08.05.2025
  • Прості поради допоможуть українцям «залишити гроші собі»: стартувала інформаційна кампанія щодо енергоефективності 07.05.2025
  • Наталія КІЯШКО: Консультаційний центр ДПС у Сумах – комунікаційний міст з бізнесом 06.05.2025
  • Правила використання пестицидів при обробках приватних земельних ділянок біля домоволодінь, в межах населеного пункту фізичними особами 05.05.2025
  • Правила застосування пестицидів та агрохімікатів у сільському господарстві 05.05.2025
  • Грант на навчання 35 000 грн від Med-Deo: твій шанс на успіх! 05.05.2025
  • Проєкт «Догляд за дітьми: Системний підхід задля кращого відновлення» 29.04.2025
Розробка та супровід від компанії "Оптимальні ІТ-рішення"