Skip to content
Чупахівська селищна рада
Телефон +38 (05446) 99 999
Електронна пошта chupah_sr@ukr.net
Адреса вул. Воздвиженська, буд. 53
  • Наш край
    • Загальна інформація
    • Краєвиди
    • Вакансії
  • Управління
    • Керівництво
    • Депутатський склад
    • Виконавчий комітет
    • Постійні комісії
  • Діяльність
    • Сесії
      • Рішення сесій
      • Проекти рішень сесії
      • Розпорядження селищного голови
      • Результати поіменного голосування
      • Протоколи
    • Виконавчий комітет
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Проекти рішень виконкому
    • Програми та положення
    • Підприємництво
    • Звіт селищного голови
    • Соціально-економічний розвиток
      • Бюджет
      • Прогноз бюджету
      • Паспорт громади
      • Проекти розвитку
      • Річні плани закупівель
      • Інвестиційна діяльність
    • Фінансовий відділ
    • Регламент
  • Регуляторна політика
    • Планування регуляторної діяльності
      • План діяльності Чупахівської селищної ради з підготовки регуляторних актів
      • План-графік з відстеження регуляторних актів Чупахівської селищної ради
    • Відстеження результативності регуляторних актів
    • Оприлюднення проектів регуляторних актів
    • Перелік регуляторних актів
      • Архів переліку регуляторних актів
  • Громадянам
    • ВСЕ ПРО СОVID – 19
    • Графік особистого прийому громадян
    • Нормативно-правова документація та звернення громадян
    • Телефон «Гарячої лінії», телефон «Довіри»
    • Узагальнення підсумків роботи зі зверненнями громадян
    • Боротьба з корупцією
      • Повідомлення про корупцію
      • Запобігання проявам корупції
    • Зразок написання звернення
  • Публікації
    • FACEBOOK
    • Новини
    • Новини підрозділів
    • Оголошення
    • Асоціація міст України
    • Всеукраїнська школа онлайн
    • МінЮст інформує
    • Корисні посилання
    • Податкові питання
    • Безоплатна правова допомога
  • ЦНАП
  • КЗ Чупахівський ЗДО “Сонечко – 1”
    • Загальна інформація
      • Структура та органи управління закладом освіти
      • Кадровий склад закладу освіти
      • Установчі документи
      • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення)
      • Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
    • Публічна інформація
      • Публічні закупівлі
      • Закупівлі
      • Фінансова діяльність
      • Річний звіт про діяльність закладу освіти
      • Правила прийому до закладу освіти
      • Наявність гуртожитків
      • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
    • Методична скарбничка
      • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти
      • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в закладі освіти
      • Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
      • Мова освітнього процесу
    • Організація харчування
    • Звернення громадян
      • Закон України “Про звернення громадян”
      • Відповідальний за надання консультацій та інформацій
      • Зразок оформлення заяв
    • Розмір плати за навчання, підготовку, передпідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти
    • Додаткові освітні та інші послуги
    • Правила поведінки здобувачів освіти в закладі освіти
    • Корисна інформація
    • Булінг
  • Публічна інформація
    • Доступ до публічної інформації
    • Нормативно – правові акти
  • Комунальні заклади (підприємства)

Опитування платників податків Сумщини: ваш голос важливий!

Home > Новини > Опитування платників податків Сумщини: ваш голос важливий!

Опитування платників податків Сумщини: ваш голос важливий!

Опубліковано: 19.03.2025 Автор: Адміністрація
0

Податкова служба Сумщини прагне до постійного покращення якості обслуговування та інформаційної взаємодії з платниками податків.

Для цього ми запроваджуємо опитування, щоб дізнатися вашу думку щодо задоволення якістю наданих адміністративних послуг, а також ефективністю інформаційної взаємодії в цілому.

Ваш зворотний зв’язок є надзвичайно важливим для нас.

Він допоможе нам:

  • виявити проблемні питання та вдосконалити роботу податкової служби Сумщини в межах повноважень;
  • покращити інформаційну взаємодію, зробити її більш доступною та зрозумілою, для підвищення ефективності роботи з платниками податків;
  • врахувати ваші потреби та побажання при підготовці інформаційних матеріалів, щоб вони були доступними та зрозумілими для кожного.

Ми просимо вас ідентифікувати себе, щоб ми могли краще зрозуміти ваші потреби та врахувати їх у нашій роботі. Ми гарантуємо, що ваша особиста інформація буде використана лише для аналізу результатів опитування та не буде передана третім особам.

Але, якщо ви не бажаєте зазначати свої особисті контактні дані, ми з повагою ставимося до вашого рішення.

Ми цінуємо вашу участь у процесі вдосконалення податкової системи.

Ваші чесні відгуки допоможуть нам виявити проблемні питання та вдосконалити нашу роботу.

Ми прагнемо створити комфортні умови для взаємодії з платниками податків, тому ваша думка є для нас надзвичайно важливою.

Будь ласка, знайдіть кілька хвилин, щоб пройти опитування за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1_A73v3eIotroE0jRoQOXSNMmqg0dExRlh8pXrjfkxtY/edit

Опитування триватиме до 17 квітня 2025 року!

Наталія КІЯШКО: Сумщина, попри військові виклики, має потужний підприємницький потенціал. «Пульс» – це можливість для місцевих підприємців висловити свої проблеми та отримати підтримку

Начальник Головного управління ДПС у Сумській області Наталія Кіяшко взяла участь у онлайн зустрічі з представниками бізнесу в рамках загальнонаціональної платформи «Діалог влади та бізнесу». Головною темою зустрічі стала презентація цифрової аналітичної платформи «Пульс» та обговорення нових способів взаємодії між державними органами та підприємцями.

Міністерство економіки України представило підприємницькій спільноті платформу «Пульс», яка дозволяє онлайн оцінювати якість державних послуг. У заході взяли участь високопосадовці, зокрема заступник керівника Офісу Президента Віктор Микита, голова Державної податкової служби Руслан Кравченко, заступник Міністра економіки Олександр Циборт, а також керівники обласних військових адміністрацій та підприємці з усіх куточків України. Платформа «Пульс» є складовою частиною державної ініціативи «Зроблено в Україні», започаткованої Президентом Володимиром Зеленським.

Закликаємо підприємців Сумщини активно долучитися до використання цифрової аналітичної платформи «Пульс» та Електронного кабінету ДПС. Ці інструменти створені для того, щоб зробити вашу взаємодію з державними органами максимально зручною та ефективною.

Використовуючи «Пульс», ви зможете оцінити якість державних послуг, висловити свою думку щодо умов ведення бізнесу та надати відгуки, які допоможуть нам оперативно реагувати на ваші потреби. Електронний кабінет ДПС, доступний цілодобово, дозволить вам подавати звітність, сплачувати податки та отримувати необхідні довідки в режимі онлайн.

Ваша активна участь у використанні цих цифрових інструментів сприятиме покращенню бізнес-середовища в нашому регіоні та зміцненню діалогу між владою та бізнесом. Долучайтеся до платформи «Пульс» та використовуйте можливості Електронного кабінету ДПС для успішного розвитку вашого бізнесу.

Перейти на платформу «Пульс» можна за посиланням: https://pulse.gov.ua/

Сектор інформаційної взаємодії

ГУ ДПС у Сумській області

Пошук по сайту

Останні записи

  • Корозійні пошкодження газопроводів у Сумській області 16.07.2025
  • Розпочали реалізацію чергового раунду Мультиіндикаторного кластерного обстеження домогосподарств (МІКС) 16.07.2025
  • Визначні операції 14 окремого полку БПАК 16.07.2025
  • Безпека на воді 09.07.2025
  • ВІДКРИТО РЕЄСТРАЦІЮ НА МОЛОДІЖНІ ОБМІНИ «ВІДНОВА:UA» – 2025! 08.07.2025
  • Долучайся до 154 ОМБР 08.07.2025
  • Передача показань лічильника газу – запорука коректних нарахувань 04.07.2025
Розробка та супровід від компанії "Оптимальні ІТ-рішення"