Skip to content
Чупахівська селищна рада
Телефон +38 (05446) 99 999
Електронна пошта chupah_sr@ukr.net
Адреса вул. Воздвиженська, буд. 53
  • Наш край
    • Загальна інформація
    • Краєвиди
    • Вакансії
  • Управління
    • Керівництво
    • Депутатський склад
    • Виконавчий комітет
    • Постійні комісії
  • Діяльність
    • Сесії
      • Рішення сесій
      • Проекти рішень сесії
      • Розпорядження селищного голови
      • Результати поіменного голосування
      • Протоколи
    • Виконавчий комітет
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Проекти рішень виконкому
    • Програми та положення
    • Підприємництво
    • Звіт селищного голови
    • Соціально-економічний розвиток
      • Бюджет
      • Прогноз бюджету
      • Паспорт громади
      • Проекти розвитку
      • Річні плани закупівель
      • Інвестиційна діяльність
    • Фінансовий відділ
  • Регуляторна політика
    • Планування регуляторної діяльності
      • План діяльності Чупахівської селищної ради з підготовки регуляторних актів
      • План-графік з відстеження регуляторних актів Чупахівської селищної ради
    • Відстеження результативності регуляторних актів
    • Оприлюднення проектів регуляторних актів
    • Перелік регуляторних актів
  • Громадянам
    • ВСЕ ПРО СОVID – 19
    • Графік особистого прийому громадян
    • Нормативно-правова документація та звернення громадян
    • Телефон «Гарячої лінії», телефон «Довіри»
    • Узагальнення підсумків роботи зі зверненнями громадян
    • Боротьба з корупцією
      • Повідомлення про корупцію
      • Запобігання проявам корупції
    • Зразок написання звернення
  • Публікації
    • FACEBOOK
    • Новини
    • Новини підрозділів
    • Оголошення
    • Асоціація міст України
    • Всеукраїнська школа онлайн
    • МінЮст інформує
    • Корисні посилання
  • ЦНАП
  • КЗ Чупахівський ЗДО “Сонечко – 1”
    • Загальні відомості
    • Структура
    • Кадровий склад
    • Установчі документи
    • Фінансова діяльність
    • Звіт керівника
    • Організація харчування
    • Групові кімнати закладу дошкільної освіти
    • Звернення громадян
      • Закон України “Про звернення громадян”
      • Відповідальний за надання консультацій та інформацій
      • Зразок оформлення заяв

ІНСТРУКЦІЯ для подання Інформації про заборгованість із заробітної плати на Порталі електронних сервісів Мінекономіки

Home > Новини > ІНСТРУКЦІЯ для подання Інформації про заборгованість із заробітної плати на Порталі електронних сервісів Мінекономіки

ІНСТРУКЦІЯ для подання Інформації про заборгованість із заробітної плати на Порталі електронних сервісів Мінекономіки

Опубліковано: 03.02.2022 Автор: Адміністрація
0

ІНСТРУКЦІЯ
для подання Інформації про заборгованість із заробітної плати на Порталі електронних сервісів Мінекономіки (https://my.gov.ua/)

Подача в електронному вигляді звіту «Інформація про заборгованість із заробітної плати підприємств (установ, організацій)» здійснюється через персональний кабінет користувача на Порталі електронних сервісів Мінекономіки (далі – Портал).

І. Реєстрація персонального кабінету
Зареєструватися та створити персональний кабінет на Порталі можна натиснувши кнопку «Зареєструватися» у правому верхньому кутку головної сторінки (див. Мал.1) або «Увійти до кабінету», потім – «Реєстрація».

 

Інструкції щодо реєстрації та створення персонального кабінету користувача розташовано в підрозділі «Інструкції» в підвалі головної сторінки «Реєстрація» (див. Мал.2).

Подання звіту

1.На головній сторінці Порталу у лівому верхньому куті зайдіть в розділ «Послуги онлайн».
Серед наведених рубрик оберіть «Подання звітності» «Надання інформації про заборгованість із заробітної плати» (див. Мал.3).

2. Далі оберіть звіт, який Вам необхідно подати, а саме: «Інформація про заборгованість із заробітної плати підприємств (установ, організацій)». Натиснувши на назву звіту Ви перейдете на сторінку з описом послуги (див. Мал.4).
3. На сторінці з описом звіту необхідно натиснути кнопку «Замовити послугу» (див. Мал.4).

Якщо користувач не зайшов при вході на Портал в свій електронний кабінет, то з’явиться вікно з проханням увійти в свій персональний кабінет для можливості здійснювати подальші кроки з подання електронного звіту.
4. Після натискання кнопки «Замовити послугу» відкриється сторінка з електронною формую звіту (див. Мал.5), яку необхідно заповнити в повному обсязі.
В основному поля електронної форми заповнюються особисто, у деяких – необхідно обрати потрібний елемент з випадаючого списку, наприклад, поля Назва ЦОВВ, якому підпорядковується підприємство, Частка держави, Регіон тощо.
Якщо користувач не заповнив певні поля електронної форми, то система Порталу підсвічує їх червоним кольором і таким чином вимагає заповнення.

Тривалість сесії при заповненні полів електронної форми триває 30 хв. У разі, якщо користувач не встигає заповнити електронну форму до закінчення терміну дії сесії або необхідно уточнити певну інформацію, користувач може зберегти чернетку заповненої або частково заповненої форми і повернутися до роботи з формою пізніше. Чернетка зберігається в персональному кабінеті користувача на Порталі в розділі «Чернетка» (див. Мал. 6)
Після внесення всієї інформації в електронну форму, необхідно натиснути кнопку «Далі» та підтвердити збереження внесеної інформації (див. Мал.5).

Мал. 6

5. Наступним етапом з’явиться сторінка для завантаження електронних документів.
Оскільки форма подання інформації щодо заборгованості з заробітної плати була сформована на попередньому етапі (про що свідчить зелена галочка), а інші документи для подання звітності не потрібні, то у зазначеному вікні необхідно натиснути кнопку «Далі» (див. Мал. 7)

Мал.7

6. Далі здійснюється підписання поданої інформації шляхом накладання КЕП (див. Мал. 8).
Для здійснення підпису необхідно обрати акредитований центр сертифікації ключів, який видав КЕП, потім обрати на комп’ютері файл з особистим ключем та ввести пароль.
Для підтвердження того, що підпис КЕП здійснено коректно, система Порталу надає коротке повідомлення, з текстом в якому зазначаються дані підписанта.
Також, на цьому етапі є можливість завантажити та переглянути сформований файл звіту, натиснувши на назву файлу, яка відображається синім кольором.
7. Після успішного підписання необхідно натиснути кнопку «Далі» і таким чином відправити форму електронної звітності.

Мал.8

8. В персональному кабінеті користувача на Порталі з’явиться запис про те, що здійснено замовлення послуги (вказується назва поданого звіту, дата замовлення (подачі), відображається статус замовлення) (див. Мал. 9).

Мал.9

Пошук по сайту

Останні записи

  • До уваги ВПО з Луганської області! 23.01.2023
  • Про індексацію нормативної грошової оцінки земель за 2022 рік 20.01.2023
  • Вітаємо переможця! 23.02.2022
  • УВАГА! 23.02.2022
  • Звернення депутатів Сумської обласної ради до жителів області 21.02.2022
  • Пам’яті Героїв Небесної сотні 18.02.2022
  • Церемонія урочистого підняття Державного Прапора України до Дня єдності 16.02.2022р. Чупахівська селищна рада 16.02.2022
Розробка та супровід від компанії "Оптимальні ІТ-рішення"