Skip to content
Чупахівська селищна рада
Телефон +38 (05446) 99 999
Електронна пошта chupah_sr@ukr.net
Адреса вул. Воздвиженська, буд. 53
  • Наш край
    • Загальна інформація
    • Краєвиди
    • Вакансії
  • Управління
    • Керівництво
    • Депутатський склад
    • Виконавчий комітет
    • Постійні комісії
  • Діяльність
    • Сесії
      • Рішення сесій
      • Проекти рішень сесії
      • Розпорядження селищного голови
      • Результати поіменного голосування
      • Протоколи
    • Виконавчий комітет
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Проекти рішень виконкому
    • Програми та положення
    • Підприємництво
    • Звіт селищного голови
    • Соціально-економічний розвиток
      • Бюджет
      • Прогноз бюджету
      • Паспорт громади
      • Проекти розвитку
      • Річні плани закупівель
      • Інвестиційна діяльність
    • Фінансовий відділ
  • Регуляторна політика
    • Планування регуляторної діяльності
      • План діяльності Чупахівської селищної ради з підготовки регуляторних актів
      • План-графік з відстеження регуляторних актів Чупахівської селищної ради
    • Відстеження результативності регуляторних актів
    • Оприлюднення проектів регуляторних актів
    • Перелік регуляторних актів
  • Громадянам
    • ВСЕ ПРО СОVID – 19
    • Графік особистого прийому громадян
    • Нормативно-правова документація та звернення громадян
    • Телефон «Гарячої лінії», телефон «Довіри»
    • Узагальнення підсумків роботи зі зверненнями громадян
    • Боротьба з корупцією
      • Повідомлення про корупцію
      • Запобігання проявам корупції
    • Зразок написання звернення
  • Публікації
    • FACEBOOK
    • Новини
    • Новини підрозділів
    • Оголошення
    • Асоціація міст України
    • Всеукраїнська школа онлайн
    • МінЮст інформує
    • Корисні посилання
  • ЦНАП
  • КЗ Чупахівський ЗДО “Сонечко – 1”
    • Загальна інформація
      • Структура та органи управління закладом освіти
      • Кадровий склад закладу освіти
      • Установчі документи
      • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення)
      • Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
    • Публічна інформація
      • Фінансова діяльність
      • Річний звіт про діяльність закладу освіти
      • Правила прийому до закладу освіти
      • Наявність гуртожитків
      • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
    • Методична скарбничка
      • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти
      • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в закладі освіти
      • Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
      • Мова освітнього процесу
    • Організація харчування
    • Звернення громадян
      • Закон України “Про звернення громадян”
      • Відповідальний за надання консультацій та інформацій
      • Зразок оформлення заяв
    • Розмір плати за навчання, підготовку, передпідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти
    • Додаткові освітні та інші послуги
    • Правила поведінки здобувачів освіти в закладі освіти
    • Булінг

Інформація Охтирський міськрайонний відділ ДРАЦС Головного ТУЮ у Сумській області щодо реєстрації шлюбу

Home > Новини > Інформація Охтирський міськрайонний відділ ДРАЦС Головного ТУЮ у Сумській області щодо реєстрації шлюбу

Інформація Охтирський міськрайонний відділ ДРАЦС Головного ТУЮ у Сумській області щодо реєстрації шлюбу

Опубліковано: 10.04.2020 Автор: Адміністрація
0

ЯК ОТРИМАТИ ПОСЛУГИ ВІДДІЛУ ДРАЦС ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

З метою недопущення поширення корона вірусу COVID-19 та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів щодо запобігання поширенню на території України зазначеної інфекції в органах юстиції обмежено прийом громадян, послуги надаються переважно у дистанційному режимі.
Робота відділів державної реєстрації актів цивільного стану під час карантину
Безпосередній прийом громадян у відділах державної реєстрації актів цивільного стану здійснюється виключно з питань державної реєстрації народження, смерті та видачі архівних документів, необхідних для підтвердження при захороненні.
Як альтернативний спосіб реалізації прав у сфері державної реєстрації актів цивільного стану громадяни мають можливість не відвідуючи відповідні відділи подавати документи з питань державної реєстрації актів цивільного стану та отримувати консультацій через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»: http:/dracs.minjust.gov.ua. Через вебпортал відділи державної реєстрації актів цивільного стану прийматимуть заяви з накладенням кваліфікованого електронного підпису, документи, необхідні для відповідної державної реєстрації актів цивільного стану, а також надаватимуть консультації.
Окрім того, Міністерством юстиції успішно реалізується проєкт «Шлюб за добу». Звернувшись до організаторів зазначеного сервісу, зареєструвати шлюб можна без очікування спливу місячного терміну.
Отримати консультації та роз’яснення з питань діяльності органів державної реєстрації актів цивільного стану можна громадянам у телефонному режимі:
Сумська область – (05446) 2 20 75, (05446) 2 49 70
Окрім того, необхідні документи громадяни можуть залишити в боксах, які розміщені при вході у відділи державної реєстрації актів цивільного стану.

ПРИЙОМ ЗАЯВ НА РЕЄСТРАЦІЮ ШЛЮБУ У ПЕРІОД КАРАНТИНУ

У період карантинних обмежень подати заяву на реєстрацію шлюбу можна не виходячи з дому. Здійснити це можна через вебпортал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

У разі неможливості подати заяву через вебпортал (у тому числі з накладенням кваліфікованих електронних підписів) з 08.04.2020 прийом громадян здійснюватиметься за попереднім записом по телефону відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

Актуальну інформацію щодо контактних даних відділів державної реєстрації актів цивільного стану можна знайти у підрубриці «Територіальні органи» рубрики «Структура» головної сторінки офіційного вебсайту Міністерства юстиції України та відповідних офіційних вебсайтах міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції».

Нагадуємо, що на фоні загостреної епідеміологічної ситуації та для запобігання розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, прийом громадян проводиться за наявності у них індивідуальних засобів захисту – масок/респіраторів.

Пошук по сайту

Останні записи

  • Міжнародний День захисту дітей 01.06.2023
  • Стали свідком незаконної рубки дерев повідомляйте 16.03.2023
  • Українці мають вчасно обміняти паспорти у разі зміни особистої інформації: деталі від ДМС 10.03.2023
  • Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік 09.03.2023
  • Вітаємо з 8 Березня! 08.03.2023
  • ДО УВАГИ БДЖОЛЯРІВ ЧУПАХІВСЬКОЇ СТГ 21.02.2023
  • Заходи профілактики отруєння бджіл 21.02.2023
Розробка та супровід від компанії "Оптимальні ІТ-рішення"