ЯК ОТРИМАТИ ПОСЛУГИ ВІДДІЛУ ДРАЦС ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
З метою недопущення поширення корона вірусу COVID-19 та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів щодо запобігання поширенню на території України зазначеної інфекції в органах юстиції обмежено прийом громадян, послуги надаються переважно у дистанційному режимі.
Робота відділів державної реєстрації актів цивільного стану під час карантину
Безпосередній прийом громадян у відділах державної реєстрації актів цивільного стану здійснюється виключно з питань державної реєстрації народження, смерті та видачі архівних документів, необхідних для підтвердження при захороненні.
Як альтернативний спосіб реалізації прав у сфері державної реєстрації актів цивільного стану громадяни мають можливість не відвідуючи відповідні відділи подавати документи з питань державної реєстрації актів цивільного стану та отримувати консультацій через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»: http:/dracs.minjust.gov.ua. Через вебпортал відділи державної реєстрації актів цивільного стану прийматимуть заяви з накладенням кваліфікованого електронного підпису, документи, необхідні для відповідної державної реєстрації актів цивільного стану, а також надаватимуть консультації.
Окрім того, Міністерством юстиції успішно реалізується проєкт «Шлюб за добу». Звернувшись до організаторів зазначеного сервісу, зареєструвати шлюб можна без очікування спливу місячного терміну.
Отримати консультації та роз’яснення з питань діяльності органів державної реєстрації актів цивільного стану можна громадянам у телефонному режимі:
Сумська область – (05446) 2 20 75, (05446) 2 49 70
Окрім того, необхідні документи громадяни можуть залишити в боксах, які розміщені при вході у відділи державної реєстрації актів цивільного стану.
ПРИЙОМ ЗАЯВ НА РЕЄСТРАЦІЮ ШЛЮБУ У ПЕРІОД КАРАНТИНУ
У період карантинних обмежень подати заяву на реєстрацію шлюбу можна не виходячи з дому. Здійснити це можна через вебпортал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».
У разі неможливості подати заяву через вебпортал (у тому числі з накладенням кваліфікованих електронних підписів) з 08.04.2020 прийом громадян здійснюватиметься за попереднім записом по телефону відділу державної реєстрації актів цивільного стану.
Актуальну інформацію щодо контактних даних відділів державної реєстрації актів цивільного стану можна знайти у підрубриці «Територіальні органи» рубрики «Структура» головної сторінки офіційного вебсайту Міністерства юстиції України та відповідних офіційних вебсайтах міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції».
Нагадуємо, що на фоні загостреної епідеміологічної ситуації та для запобігання розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, прийом громадян проводиться за наявності у них індивідуальних засобів захисту – масок/респіраторів.