Skip to content
Чупахівська селищна рада
Телефон +38 (05446) 99 999
Електронна пошта chupah_sr@ukr.net
Адреса вул. Воздвиженська, буд. 53
  • Наш край
    • Загальна інформація
    • Краєвиди
    • Вакансії
  • Управління
    • Керівництво
    • Депутатський склад
    • Виконавчий комітет
    • Постійні комісії
  • Діяльність
    • Сесії
      • Рішення сесій
      • Проекти рішень сесії
      • Розпорядження селищного голови
      • Результати поіменного голосування
      • Протоколи
    • Виконавчий комітет
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Проекти рішень виконкому
    • Програми та положення
    • Підприємництво
    • Звіт селищного голови
    • Соціально-економічний розвиток
      • Бюджет
      • Прогноз бюджету
      • Паспорт громади
      • Проекти розвитку
      • Річні плани закупівель
      • Інвестиційна діяльність
    • Фінансовий відділ
    • Регламент
  • Регуляторна політика
    • Планування регуляторної діяльності
      • План діяльності Чупахівської селищної ради з підготовки регуляторних актів
      • План-графік з відстеження регуляторних актів Чупахівської селищної ради
    • Відстеження результативності регуляторних актів
    • Оприлюднення проектів регуляторних актів
    • Перелік регуляторних актів
      • Архів переліку регуляторних актів
  • Громадянам
    • ВСЕ ПРО СОVID – 19
    • Графік особистого прийому громадян
    • Нормативно-правова документація та звернення громадян
    • Телефон «Гарячої лінії», телефон «Довіри»
    • Узагальнення підсумків роботи зі зверненнями громадян
    • Боротьба з корупцією
      • Повідомлення про корупцію
      • Запобігання проявам корупції
    • Зразок написання звернення
  • Публікації
    • FACEBOOK
    • Новини
    • Новини підрозділів
    • Оголошення
    • Асоціація міст України
    • Всеукраїнська школа онлайн
    • МінЮст інформує
    • Корисні посилання
    • Податкові питання
    • Безоплатна правова допомога
  • ЦНАП
  • КЗ Чупахівський ЗДО “Сонечко – 1”
    • Загальна інформація
      • Структура та органи управління закладом освіти
      • Кадровий склад закладу освіти
      • Установчі документи
      • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення)
      • Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
    • Публічна інформація
      • Публічні закупівлі
      • Закупівлі
      • Фінансова діяльність
      • Річний звіт про діяльність закладу освіти
      • Правила прийому до закладу освіти
      • Наявність гуртожитків
      • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
    • Методична скарбничка
      • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти
      • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в закладі освіти
      • Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
      • Мова освітнього процесу
    • Організація харчування
    • Звернення громадян
      • Закон України “Про звернення громадян”
      • Відповідальний за надання консультацій та інформацій
      • Зразок оформлення заяв
    • Розмір плати за навчання, підготовку, передпідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти
    • Додаткові освітні та інші послуги
    • Правила поведінки здобувачів освіти в закладі освіти
    • Корисна інформація
    • Булінг
  • Публічна інформація
    • Доступ до публічної інформації
    • Нормативно – правові акти
  • Комунальні заклади (підприємства)

До уваги представників бізнесу Сумщини

Home > Новини > До уваги представників бізнесу Сумщини

До уваги представників бізнесу Сумщини

Опубліковано: 11.09.202411.09.2024 Автор: Адміністрація
0

Управління забезпечення реалізації повноважень у Сумській області РВ ФДМУ по Полтавській та Сумській областях пропонує вам узяти участь у онлайн бесіді, яка відбудеться 13 вересня о 10 годині.

Спікер – в.о. начальника відділу оренди та розпорядження державним майном Тетяна Полунова.

Тема: «Хочете задовольнити амбітні ділові наміри? Саме для вас – потенційні об’єкти державної власності в тимчасове користування через аукціон. Долучайтеся!».

Під час спілкування буде представлено презентацію нових нежитлових приміщень, що пропонуватимуться незабаром до оренди через змагальний процес.

Управління забезпечення реалізації повноважень у Сумській області запрошує долучитися до заходу представників комерційної діяльності Сумщини, усіх бажаючих мешканців області.

З питань щодо передачі державного майна у тимчасове користування попередньо можна звернутися до фахівців Управління забезпечення реалізації повноважень у Сумській області за адресою: м.Суми, вул.Харківська 30/1 чи за телефоном: (0542)362387.

Крім того, інформацію про потенційні об’єкти оренди розміщено на офіційній сторінці начальника Управління забезпечення реалізації повноважень у Сумській області Світлани Петрової (Телеграм канал – t.me/sumy–spfu.)

Приєднуйтесь за посиланням – https://cutt.ly/heEFyqpr

Ідентифікатор конференції: 761 5886 8340

Код доступу: i0SJ8s

Пошук по сайту

Останні записи

  • Корозійні пошкодження газопроводів у Сумській області 16.07.2025
  • Розпочали реалізацію чергового раунду Мультиіндикаторного кластерного обстеження домогосподарств (МІКС) 16.07.2025
  • Визначні операції 14 окремого полку БПАК 16.07.2025
  • Безпека на воді 09.07.2025
  • ВІДКРИТО РЕЄСТРАЦІЮ НА МОЛОДІЖНІ ОБМІНИ «ВІДНОВА:UA» – 2025! 08.07.2025
  • Долучайся до 154 ОМБР 08.07.2025
  • Передача показань лічильника газу – запорука коректних нарахувань 04.07.2025
Розробка та супровід від компанії "Оптимальні ІТ-рішення"