Skip to content
Чупахівська селищна рада
Телефон +38 (05446) 99 999
Електронна пошта chupah_sr@ukr.net
Адреса вул. Воздвиженська, буд. 53
  • Наш край
    • Загальна інформація
    • Краєвиди
    • Вакансії
  • Управління
    • Керівництво
    • Депутатський склад
    • Виконавчий комітет
    • Постійні комісії
  • Діяльність
    • Сесії
      • Рішення сесій
      • Проекти рішень сесії
      • Розпорядження селищного голови
      • Результати поіменного голосування
      • Протоколи
    • Виконавчий комітет
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Проекти рішень виконкому
    • Програми та положення
    • Підприємництво
    • Звіт селищного голови
    • Соціально-економічний розвиток
      • Бюджет
      • Прогноз бюджету
      • Паспорт громади
      • Проекти розвитку
      • Річні плани закупівель
      • Інвестиційна діяльність
    • Фінансовий відділ
    • Регламент
  • Регуляторна політика
    • Планування регуляторної діяльності
      • План діяльності Чупахівської селищної ради з підготовки регуляторних актів
      • План-графік з відстеження регуляторних актів Чупахівської селищної ради
    • Відстеження результативності регуляторних актів
    • Оприлюднення проектів регуляторних актів
    • Перелік регуляторних актів
      • Архів переліку регуляторних актів
  • Громадянам
    • ВСЕ ПРО СОVID – 19
    • Графік особистого прийому громадян
    • Нормативно-правова документація та звернення громадян
    • Телефон «Гарячої лінії», телефон «Довіри»
    • Узагальнення підсумків роботи зі зверненнями громадян
    • Боротьба з корупцією
      • Повідомлення про корупцію
      • Запобігання проявам корупції
    • Зразок написання звернення
  • Публікації
    • FACEBOOK
    • Новини
    • Новини підрозділів
    • Оголошення
    • Асоціація міст України
    • Всеукраїнська школа онлайн
    • МінЮст інформує
    • Корисні посилання
    • Податкові питання
    • Безоплатна правова допомога
  • ЦНАП
  • КЗ Чупахівський ЗДО “Сонечко – 1”
    • Загальна інформація
      • Структура та органи управління закладом освіти
      • Кадровий склад закладу освіти
      • Установчі документи
      • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення)
      • Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
    • Публічна інформація
      • Публічні закупівлі
      • Закупівлі
      • Фінансова діяльність
      • Річний звіт про діяльність закладу освіти
      • Правила прийому до закладу освіти
      • Наявність гуртожитків
      • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
    • Методична скарбничка
      • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти
      • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в закладі освіти
      • Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
      • Мова освітнього процесу
    • Організація харчування
    • Звернення громадян
      • Закон України “Про звернення громадян”
      • Відповідальний за надання консультацій та інформацій
      • Зразок оформлення заяв
    • Розмір плати за навчання, підготовку, передпідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти
    • Додаткові освітні та інші послуги
    • Правила поведінки здобувачів освіти в закладі освіти
    • Корисна інформація
    • Булінг
  • Публічна інформація
    • Доступ до публічної інформації
    • Нормативно – правові акти
  • Комунальні заклади (підприємства)

До уваги платників! З 26.03.2020 ЦОП надають адміністративні послуги виключно у режимі онлайн

Home > Новини > До уваги платників! З 26.03.2020 ЦОП надають адміністративні послуги виключно у режимі онлайн

До уваги платників! З 26.03.2020 ЦОП надають адміністративні послуги виключно у режимі онлайн

Опубліковано: 27.03.2020 Автор: Адміністрація
0

Головне управління ДПС у Сумській області (далі – ГУ ДПС) доводить до відома платників, що на період дії карантину та в умовах введення надзвичайної ситуації обслуговування платників у ЦОПах з 26.03.2020 здійснюється у режимі онлайн та за попереднім записом за телефонами виключно для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності.

Звертаємо увагу, що на цей час зупиняється перебіг строків звернень за отриманням адміністративних та інших послуг і строків надання цих послуг. Після припинення надзвичайної ситуації та карантину перебіг цих строків буде продовжено з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

Закликаємо платників: користуйтеся дистанційними формами комунікації, не відвідуйте податкові органи та максимально використовуйте електронні сервіси ДПС, що розміщені на головній сторінці офіційного вебпорталу ДПС України:

– електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua/ ;

– електронна звітність https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/ .

Вхід до Електронного кабінету здійснюється також через офіційний веб портал ДПС України.

Скориставшись Електронним кабінетом, ви зможете сплатити визначені податкові зобов’язання, подати звітність або отримати інформацію не відвідуючи податкові ограни.

Нагадуємо, що робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Якщо у вас відсутній електронний цифровий підпис, звертаємо увагу, на можливість отримання його онлайн, зокрема через Приват24.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платникам слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800 501 007 ( напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/ .

Користуючись субсайтом ГУ ДПС «Територіальні органи ДПС у Сумській області» (далі – субсайт), платники мають можливість отримати необхідну інформацію.

Проконсультуватись з фахівцями податкової служби платники можуть за допомогою Інтернету, надіславши повідомлення на офіційні скриньки ГУ ДПС, та за номерами телефонів, а саме:

– перелік контактної інформації Головного управління ДПС у Сумській області розміщений за посиланням https://sumy.tax.gov.ua або на субсайті у рубриці «Контакти» ;

– контактні дані управлінь, які утворені на правах відокремлених підрозділів Головного управління ДПС у Сумській області (поштова адреса, контакти, електронна адреса, зокрема для подання запиту на публічну інформацію та письмових звернень громадянами) розміщені за посиланням https://sumy.tax.gov.ua/kontakti/

Надаємо окремий графік роботи Головного управління ДПС у Сумській області, центрів обслуговування платників та інших місць прийому відвідувачів, де не створено ЦОП, перелік електронних адрес поштових скриньок для спілкування в онлайн режимі та номери телефонів для попереднього запису. З цим графіком можна ознайомитися тут.

Крім того, звертаємо увагу на наступні електронні адреси поштових скриньок:

► електронна адреса для направлення листів: sumy.official@tax.gov.ua ;

► електронна адреса для направлення запитів на публічну інформацію: sumy.public@tax.gov.ua;

► електронна адреса, за якою громадянин може викласти своє звернення: sumy.gu18zvernennya@tax.gov.ua;

► електронна адреса для представників засобів масової інформації: sumy.press@tax.gov.ua.

 

Пошук по сайту

Останні записи

  • День пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939–1945 08.05.2025
  • Прості поради допоможуть українцям «залишити гроші собі»: стартувала інформаційна кампанія щодо енергоефективності 07.05.2025
  • Наталія КІЯШКО: Консультаційний центр ДПС у Сумах – комунікаційний міст з бізнесом 06.05.2025
  • Правила використання пестицидів при обробках приватних земельних ділянок біля домоволодінь, в межах населеного пункту фізичними особами 05.05.2025
  • Правила застосування пестицидів та агрохімікатів у сільському господарстві 05.05.2025
  • Грант на навчання 35 000 грн від Med-Deo: твій шанс на успіх! 05.05.2025
  • Проєкт «Догляд за дітьми: Системний підхід задля кращого відновлення» 29.04.2025
Розробка та супровід від компанії "Оптимальні ІТ-рішення"